fredag 5 december 2008

I have a dream



Nej, kanske inte lika storslagen dröm som Martin Luther King hade, men likväl en dröm.
En dröm som statistiken dödar men som jag ändå tror på. På riktigt.

I nitton år har jag lyssnat på och övervägt alla 'tänk om' och varenda litet 'men' .. inte den här gången. Jag ska satsa alla mina kronor (och pund med för den delen) på ett enda kort och tro på det tills det blir sant.
Folk får skratta, håna mig och be mig komma ner på jorden hur mycket de vill.



Och nej, jag tänker inte avslöja vad drömmen är.
Ni kommer få se tids nog ändå.

3 kommentarer:

Anonym sa...

men vafan simma... sådär kan man ju inte säga. har man sagt A får man säga B


/en MYYCKET besviken jonna

Anonym sa...

du skriver så bra swim!! ...men jag blir nyfiken =)/m

Anonym sa...

Efter_a_behöver_ej_b_komma.