torsdag 15 januari 2009

en tuff damblogg.



En hel kväll av non-stop packning (okej, några 25-minuters sex and the city pauser) och jag är nästan redo att lämna New Barnet och ta mig an Stroud Green.
Vad jag däremot inte är redo att lämna är det lilla monstret som sover i rummet mittemot mitt. Damn it, att jag skulle till att faktiskt börja tycka om henne trots allt snor, bajs och tårar..
En annan sak jag är lite kluven till att flytta från är min parkbänk. Ja, ja har en pakrbänk. En undangömd parkbänk där ingen någonsin stör mig när jag sitter. Vet ni hur svårt det är att hitta en sån plats i London? Den kommer jag verkligen att sakna.

Annars känns det helt okej faktiskt.
Fler lediga timmar under dagen, centralare läge och fina vänner i närheten väger rätt tungt.
Så nu håller vi bara tummarna för att mamman i familjen inte visar sig vara seriemördare, okej?

Allt gott till er, älskade själar.
Och grattis Erik-Olov! Du kommer bli en tuff damlogoped.
(ja, jag har verkligen hakat upp mig på tuffa damgrejer.. jag skyller på mitt umgänge)

6 kommentarer:

Elin sa...

Nu vet jag vem din au-pairmamma är! Du kan va lugn, hon verkar asschysst. Ungen som går på st aidans verkar skitgullig!
det kommer gå som smort det här, för du är en tuffbrud. haha.

Nina Josephine Pettersson Jalming sa...

jag håller med tuffa elin; det kommer gå bra. om inte, ja...den dagen det problemet. Stay tuff! /nina

Anonym sa...

damlogoped? jag fattar inte.

Anonym sa...

länge sedan vi pratade. hoppas allt går bra för dig, saknar dig!

/enavalladom.blogg.se

Anonym sa...

Damlogoped..humpfr... :)

www.saraslala.blogg.se sa...

Damgrejer is da shit Swim and you know it!

Ses vi på gymmet idag? :)