måndag 26 januari 2009

måndag.

Senaste veckan har varit händelserikare än de flesta veckor brukar vara.
Kakstöld, personlig tränare och ett sunkigt horhostel (nej, mamma det är inte så farligt som det låter) är bara början . Det känns som att det var hundra år sen förra måndagen ägde rum.

Måndagar är aldrig lika gråa och outhärdliga som man tror. Kryddas de med lite sol och vårkänslor kan de faktiskt vara smått underbara.
Det är den här måndagen. Smått underbar.
Kanske är det för att det är sol, kanske för att jag är ren och varm, kanske för att jag hade en fin helg. Ingen vet, och jag bryr mig egentligen inte.
Jag ska bara njuta.


Ps,
Hur vore det om Karin Simma hängde ute på Skype lite då och då?
Tål att tänkas på.

1 kommentar:

Anonym sa...

tål att tänkas på.
dyk upp här och hjälp mej:
flyttstäda/packa/skriva arbete, and I'm with you every night on the skype!

XXXXXXXXXXXXXXXX