söndag 13 september 2009

The sun is often out.

Jag har rollspelat i helgen (Till Jenny och Elin: Ja, jag är nästa vice ordförande i Föreningen kött och blod). Det var spännande. Jag älskar att jag gör massa saker här som jag aldrig gjort tidigare(och som jag aldrig trodde att jag skulle göra), och jag älskar samtalen med alla dessa olika människor som har gett mig tusen nya infallsvinklar att se på världen och livet. Det är otroligt givande.

Skrivandet ligger dock på en alldeles för tjock is. Det har låst sig och jag har ingen som helst inspiration eller lust. Alla uppgifter känns bara betungande och de raderna jag ändå lyckats spy upp är galla. Inget annat.
Jag har ingen lust att skriva när det förväntas av mig. Borde verkligen ha kunnat räkna ut att det skulle bli så. Damn me.
Kollade igenom bilder tidigare.
Ett år sedan:

Och jag undrar hur hon mår och hur stor hon har blivit.

1 kommentar:

Elin sa...

Haha "föreningen kött och blod"
Jag saknar dig så mycket.