torsdag 26 februari 2009

"Ok, I'll do that"

Jag är så less på att behöva säga just den frasen, när jag egentligen skulle vilja säga någonting helt annat. Vad det än är, svälj, le och acceptera. Svälj, le och acceptera.
"Maria, you're really pissing me off. Would you mind go down to the bridge and jump off it?"
"Ok, I'll do that"
Jag känner mig som en house-elf.

Det var provokationen.
Nu till releasen:
1. Biljetter bokade och klara, världens bästa syster kommer om en månad!
2. FREDAG IMORGON (och än inga förfrågningar om att sitta baby i helgen)
3. Våren är verkligen på ingång!
Så, så illa är det inte.
Vad som däremot är illa är att jag insett att jag är precis lika skellefteånördig som jag trodde(låtsades?) att jag inte var.
Beviset för det är att jag sitter och gråter lite till The Wannadies- My hometown.
Ja, ni hör ju?

4 kommentarer:

Anonym sa...

du dissar mig verkligen männska..hör av dig nån dag..

Anonym sa...

Ha, jag är lika hemmakär jag också. Ville verkligen inte bli fast här men när jag börjar fundera på att plugga så vill jag inte åka längre än till Luleå haha det är hemskt!

Saknar dig Maria!

www.saraslala.blogg.se sa...

Do something fun to really cheer up Maria this weekend!

- ok we'll do that! :)
Ses på gymmet sen bästaste Swim!

Anonym sa...

MMMMMMMMM

sakar dej!