torsdag 23 april 2009

stjärnorna i oss

I don't know, but it's so painful to think, and tell me, what did thinking ever do for me, to what great place did thinking ever bring me? I think and think and think, I've thought myself out of happiness one million times, but never once in to it.
(Citat från "Extremely loud & incredibily close" av Jonathan Safran Foer)

Veckans mañana mañana-plan höll inte riktigt.
Min hjärna har skavsår av att ha gått i samma spår oräknerliga gånger senaste veckan. Hittar jag inte en ny stig snart finns det en överhängande risk att jag förlorar förståndet. Undra var närmaste mentalsjukhus ligger? Kanske lika bra att ta reda på det? Utifall att.
Nej, för att vara lite mer positiv så har största delen av min vecka sett ut såhär:
.. så jag håller mig nog sane ändå.
Godnatt.
Ps. Jag har ingen kamera. Då får man sno bilder. Det är en ny lag.

1 kommentar:

Jenny sa...

Åh hade jag vikt på den sidan? Exakt den biten minns jag jättetydligt.

Fin-Swim.