fredag 19 juni 2009

För man saknar inte sånt som man har.

Jag vill sitta på övervåningen av en röd dubbeldäckare.
Jag vill dricka vin på världens bästa pubar.
Jag vill sitta på starbucks på söndagar.
Jag vill gå runt i en bookshop.
Jag vill hänga med mina London-damer.
Jag villfantisera om att doppa fötterna i camden-kanalen
Jag vill på spelning i en källarpub.
Jag vill vilja slå ihjäl folk på oxford street.
Jag vill gå på Orange-wedensday och fira lill-lördag.
Jag vill lyssna på musik och sola i Finsbury Park.
Jag vill gå runt i Islington/Camden/Brick Lane/Notting Hill/Crouch end osvosvosv..

Gillar att minnet redan suddat ut allt negativt.
Mitt vackra och brillianta London. Gud förbannat, vad jag saknar dig.

Och nu är ännu en fin midsommarafton över. Dags att fatta det årliga beslutet om hur sommaren ska bli. För midsommar kan betyda två saker; antingen att sommaren börjar på allvar eller att nätterna från och med nu bara blir längre och längre.
Take your pick.
Godnatt

3 kommentarer:

Nina Josephine Pettersson Jalming sa...

VI SAKNAR DIG SÅ MKT SIMMA! <3 <3 <3

emma sa...

Du glömde nämna KebabHÅLET

Sanna sa...

Blev glad av din kommentar! Saknar dig med. Men förhoppningsvis kommer du ner till kusten i sommar? :) x