torsdag 25 juni 2009

juni, snart juli



Glöm dina vintrar, det är sommar nu.

3 kommentarer:

Jenny sa...

Bästa Ronja. Bästa Simma.

Elin sa...

Åh vad fint. Här känns inte sommaren, det är bara varmt och jobbigt.

Ja, vi måste skypa. Jag har mycket att berätta!

www.saraslala.blogg.se sa...

Sommaren i ett nötskal Swim! Min mobil är för övrigt död och låst om du undrar varför kontakten på den fronten varit icke befintlig de senaste dagarna sen vårt samtal så abrupt tog slut.

BTW såg Ronja för ett par veckor sen när jag var sjuk och måste meddela att jag älskar Ronja och älskar dig för att du refererar till Ronja hela tiden.
Ronja är vad man drömmer om och skulle vilja ha om man fick välja värld att bo i!

I alla fall, "du fattas mig" Swim och jag ringer dig förhoppningsvis innan söndag så vi får ha ett helt samtal en gång innan det bär av igen!

Simma lugnt i värmen Swim! (hihi erkänner att jag fnissar högt åt det torraste skämten jag dragit någonsin)