fredag 9 april 2010

Nog med information.

Maria, Märta och Lina ska skriva högskoleprovet imorgon. Finns det någon chans att detta blir en bra dag?

1. Tidszonen i England ligger en timme tidigare än Sverige, vilket innebär att det fabulösa högskoleprovet drar igång 07:30, istället för 08.30. Och det fabulösa högskoleprovet ska skrivas i Hammersmith så Maria, Märta och Lina snällt får pallra sig utanför dörren klockan 05.30.

2. När sista potatisen är satt ska brända och destillerade drycker förtäras.


Tillräcklig information för att lösa uppgiften erhålles
i (2) men ej i (1).

5 kommentarer:

Jonna sa...

Hahahahhaha

kakan sa...

maria hej.

här i umeå lyser solen. inte med sin frånvaro utan på riktigt.

jag är trött och vill sova.
men klockan är bara artonnollnoll, vad göra?

bra jobbat på högskole : ) : ): )

annapanna sa...

hahaha, va kul...

Gick det bra?
Höres snart? :)


Nu blir det till att återgå till redigering av antologitexter... suck..


Pusskram

Emma sa...

haha, bra skrivet :)
Och tack för fin kommentar. Jag saknar dej med!
Jag för min del jublar över att det fabulösa provet äntligen är över och att det är flera veckor tills jag måste få reda på resultatet! Gick det bra för dej? :)

ast. sa...

jag älskar att du ringde mig klockan 8 och hade panik över att ni inte fick er in i svenska skolan. det här med tiszoner ska man tydligen ignorera. själv låg jag kvar i sängen och trodde jag valde rätt då jag sket i provet. i efterhand är jag inte lika säker. i alla fall inte nu då det nalkas högskoleansökan. jag har 12 timmar på mig att bestämma mig. det är lugnt! puss. saknar dig.